Thursday, September 04, 2008

رمضان مصطفاوى

رمضان مصطفاوى
كريم سابقا
كل سنة و انتو كويسين .. رمضانكم مصطفاوى .. ماهو كريم خلاص راحت عليه
للمرة الثانية المازر بورد تتحرق و الحمد لله و اتوقف عن اعمالى الهامة من شات و تصفح للنت لمدة تقارب الاسبوعين بس عموما انا جى النهاردة ف السريع اسأل 3 اسئلة صوغنتتين الاجابة عليهم متاحة حتى 10 رمضان
ياترى وصلت للجزأ الكام فى القرآن فى ال 10 ايام دول؟
ياترى صليت التروايح كام مرة فى ال 10 ايام دول؟
واخيرا ياترى متابع كام مسلسل حتى الان؟
ياريت اشوف اجابات مفرحة و حتى لو ماعملتوش اى حاجة من دول برضه ياريت تقولو ده بدون اى مشكلة
مستنيكم

6 comments:

Anonymous said...

معا اني وصلت للمدونة بالصدفة
وكمان انا مش عايش ف مصر
بس معنديش مشكلة اني اكتب لك رد لان ترتيب الاسئلة عجبني
وصلت للجزء السادس
والقيام عدى مني اول يوم بس
والمسلسلات الحمد لله مش متابع ولا مسلسل
رغم اني عندي اشتراك ف الايه ار تي

Teef@ said...

اولا اهلا بيك هنا و اشكر الصدفة اللى وصلتك للمدونة و اشكر بالمرة ساعى البريد اللى وصل لى التعليق بتاعك
بس اتمنى انى اعرف اسمك و منين من برة مصر واخيرا
ربنا يزيدك و يكرمك و تستمر و تلحق تختم القران اكتر من مرة
و بجد اجمد حاجة انك مش بتتفرج على حاجة
نورتنى و مستنى منك مشاركات تانية لحد اخر الشهر

Anonymous said...

انا الحمد لله وصلت للجزء 13 ويارب الحق اختمة مرتين

اما بالنسبة للتراويح فتقريبا يومين فاتونى الحمد لله بصليها

اما باة المثلثلات لا دى طبعا
ههههههه

الواحد مخلص على مسلسلات التى فى

لا بجد هما 5

الدالى

كلمة حق the best

بنت من الزمن دة

بعد الفراق

فى ايد امينة

بس كدة

Teef@ said...

el pop el kebeer
متشنكر اوى عالرد ولو انى مش عارف الناس دى بتجيب وقت منين تشوف كل المسلسلات دى و ماشاء الله تصلى التراويح و تقرا قران و تدووووووس
ربنا يكرمك بالخير دايما و ان شاء الله على اخر رمضان اعرف انك خلصتى ختمتين عالاقل

Anonymous said...

أولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أهلا عزيزي صديقي مصطفي بحيك علي الموضوع الجميل ده أنا السنه دي معرفتش أختم القرا~ن بس ميمنعش اني اقراء فيه أنا كل يوم بصلي التراويح والعشاء الحمدلله وفي المسجد وأنا عن نفسي مش متابع أي مسلسل وبقولك
شكرا علي أسألتك ويارب مكنش طولت عليك
محمود إدريس مدن القناه الثلاث في مصر وجده بالمملكه العربيه السعوديه

Teef@ said...

متشكر اوى يا حودة عالرد وربنا يقويك و يثبتك و تكمل
انت ماطولتش ولا حاجة بالعكس ياريت اعرف وصلت لفين لحد اخر رمضان
نورت يا جميل