Friday, September 12, 2008

فاصل تعقيبى

انا جيت.. و للافسسس 12 يوم من رمضان راحو خلاص و بسرعه رهيبة
متشكر اوى لكل حد بعتلى رد و جاوب فيه على اسئلتى
و متشكر كمان للناس اللى جاوبتنى على الايميل و كسلو يدخلو يردو هنا
و للاسف فى ناس اتكسفت ترد لانهم كانو هايجاوبو عالسؤال الاخير بس
بس ف النهاية هاطمنكم بان النتيجة من خلال عينة من الشباب عددها 12 بنى ادم فقط من اماكن مختلفة جوة و برة مصر
كانت نسبة الايجابية فيهم 9 من 12
هاستناكم لاخر رمضان عشان نكمل
نلتقى بعد شوية
__________________________________
الشوية خلصو و انا جيت تانى برضه
ردا على الاخ "كى" ولو انى ماعرفوش و هو مش عايز يقول هو مين
هو طلب منى اجاوب على ال 3 اسئلة و عشان كدة انا جيت تانى
:d
رغم انه ماجاوبش عالاسئلة*
النهاردة 13 رمضان .. اشطة؟
وصلت للجزأ 14 فقط الحمد لله
صليت التراويح 5 مرات فقط للاسف لاسباب معينة
متابع بترتيب التوقيت .. يوميا تامر وشوقية ،احيانا العيادة ، احيانا راجل وست ستات
ويوميا قصص القرآن لعمرو خالد
نلتقى بعد شوية___________

2 comments:

Unknown said...

ايه ياعم القلق اللي انت عامله في المنطقه ده ؟؟؟؟
انا علي فكره عايز اعرف اجابه الثلاث اسئله دي منك انت !!!!!!!!

Teef@ said...

ياسيدى مافيش قلق ولا حاجة
انا بس نفسى اشوف اجابات ايجابية عشان الناس تتشجع وتحس ان الموضوع سهل يتعمل و يحاولو يستغلو الشهر على اد مايقدرو ف الدين مش ف الهللس
شكرا لردك ولو انى ماعرفش انت مين بس والنعمة نورت
ردى على سؤالك عالتوبيك حالا